woensdag 13 oktober 2010

D-Day

Morgen donderdag 14 oktober komt ‘De engel in het gekkenhuis’ uit. Een ontspannende roman die ik jullie warm aanbeveel, niet in het minst omdat ik er de auteur van ben. 

“De engel in het gekkenhuis toont de breekbare scheidslijn tussen schuld en onschuld, tussen leven en dood en tussen geluk en verdriet. Van begin tot eind boeiend door de ludieke conversaties, verrassende levensfilosofieën en eigentijdse sfeerbeschrijvingen,” las ik zelf op de cover.

Wie het boek al online bestelde kan ik zeggen dat mijn uitgever er alles aan doet om uiterlijk morgen alle exemplaren op de bus te doen. Eerstdaags en zeker in de loop van volgende week, heb je dus een exemplaar van ‘De engel’ in je handen.

Ik heb ervoor gekozen geen officiële boekvoorstelling te houden. De promotie is in goede handen, een boekvoorstelling zou daar niet bijster veel toe hebben bijgedragen. En vrees niet, ook zonder boekvoorstelling zal ik, als je dat wil, jullie exemplaar signeren (zodat die gesigneerde eerste druk van ’zijn legendarische debuutroman’ jullie geld kan gaan opleveren in de verre toekomst)

Bestellen
Bestellen kan uiteraard nog steeds via Uitgeverij Lemmens. En daar komen heel snel ook de klassieke boekensites in Vlaanderen en Nederland bij (zoals Cosmox.be, Bol.nl,…)

Vanaf volgende week kun je het boek ook bestellen in de boekhandel. Of het daar ooit ook in de rekken komt te liggen, hangt grotendeels af van de inspanningen van het Davidsfonds. Als u met vijf per dag naar de Fnac gaat om het te bestellen, zou het wel kunnen dat ze volgende week overwegen van een aantal exemplaren in te trekken. Het is maar een suggestie…

Op Facebook is er ook een groep ‘De engel in het gekkenhuis’ (even ingeven in het zoekvenstertje) waarvan je lid kunt worden, om op de hoogte te blijven van nieuws omtrent het boek.

Praktisch
De engel in het gekkenhuis
Auteur: Bjorn Cocquyt
Uitgever: Uitgeverij Lemmens
Genre: Roman - Maatschappij
ISBN 978-90-77490-50-1
Prijs NL: € 16,95
Prijs BE: € 16,95
Aantal pagina's: 160

Veel leesplezier! En ik verwittig je nu al: er is geen niet-tevreden-geld-terug-garantie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten